سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلب من
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

خدایا به من آموختی در این فرصت حیاتم آهی نکشم برای کسی که دلم را شکست .

دوستان خوبم شاید این پست آخرین پست من باشد شاید هم نه بعد از چند وقت دوباره شروع کنم

نیاز دارم مدتی در جایی در کنجی خودم را گم کنم  

 شاید بتوانم ضربه ای را که خوردم فراموش کنم و نسبت به آن بی تفاوت باشم

ضربه ای که هنوز بعد چند روز در این سرزمین غریب نتوانسته ام آنرا هضم کنم

زخمی خوردم از کسی که ادعا می کرد با معرفت ترین انسان روی زمین است

نیاز دارم برای آرامش قلبم و روحم به گوشه ای بروم

التماس دعا دارم .....................   همین

                خدایا ببخش مرا

برای تمام گناهی که لذتش رفته

و بار سنگینش و مسئولیتش مانده

تا شروعی دوباره بدرود


[ چهارشنبه 92/5/16 ] [ 2:32 صبح ] [ محمد حسین موذن ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

آرشیو مطالب
امکانات وب